21 Νοεμβρίου 2020

Όταν συνάντησα την Ιστορία...

Για τον Μανώλη Γλέζο, πάντα στη μνήμη μας (30/3/2020)

σκίτσο της Έφης Ξένου στα "Νέα" , πηγή :http://www.afirimeno.com/2020/03/blog-post_31.html 
Εκείνη τη μέρα, τον Ιανουάριο του 2018, συνάντησα την Ιστορία. Εκείνη τη μέρα, η παιδική επιθυμία, η παιδική ιστορία που ζητούσα απ' τον παππού μου με λαχτάρα να μου πει ξανά και ξανά: "Παππού, πες μου πάλι την ιστορία με τη σημαία!!"...ζωντάνεψε.

Φόρος τιμής. Φόρος ελευθερίας. Φόρος ανθρωπιάς. Αυτοί οι άνθρωποι είναι τα μνημεία μας. Ένα "ευχαριστώ" είναι πραγματικά λίγο στους καθηγητές μας, στους ανθρώπους αυτούς που μας χαρίζουν τέτοιες ευκαιρίες, να συναντήσουμε την...Ιστορία... 

Τα βίντεο που ακολουθούν είναι από το προσωπικό μου αρχείο και καταγράφουν την ευτυχή στιγμή συνάντησης με τον ηρωικό Μανώλη Γλέζο στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού στην εκδήλωση για την Παγκόσμια ημέρα μνήμης των θυμάτων του Ολοκαυτώματος τον Ιανουάριο του 2018. 

"Δεν είναι τιμή, είναι υποχρέωση", μας είπε.

Αγγελική Πολυκράτη, 30 Μαρτίου 2020 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί;

Άρθρο μου για τον Φοιτητικό Κόσμο (Ανεξάρτητη Φοιτητική Συνεταιριστική Εφημερίδα)                                   Γιατί; Πόσες...